eeste dag! - Reisverslag uit Lund, Zweden van Jasper Kasmteeg - WaarBenJij.nu eeste dag! - Reisverslag uit Lund, Zweden van Jasper Kasmteeg - WaarBenJij.nu

eeste dag!

Door: Jasper

Blijf op de hoogte en volg Jasper

09 Januari 2014 | Zweden, Lund

Eerste dag zit er op en blij toe:) Al dat geschouw met koffers enzo, maar ik ben ingetrokken. Het appartement is prima op een paar dingen na. De badkamer is namelijk goor en ongeveer alle kastjes gaan niet goed dicht, maar het had veel erger kunnen wezen. Ik heb een van mn mede studenten ontmoet, maar de rest ben ik nog niet tegen gekomen. morgen hebben we een bijeenkomst in de faculty of health, dan loop ik de rest wel tegen het lijf. iig gaat goed hier en ik houd jullie op de hoogte.

  • 09 Januari 2014 - 20:56

    Mandy:

    Fijn dat he in je appartement bent! Vervelend dat de kastjes niet dicht gaan.
    Succes morgen!
    Ben je het weekebd dan weer vrij?

  • 09 Januari 2014 - 21:15

    Jasper Kasmteeg:

    Dankje Man, van het weekend heb ik zaterdag zweedse les voor 3 uurtjes en zondag ga ik mee met een hike in een nabij gelegen natuurpark. Ben ik lekker de duur uit:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Ik ben een student die momenteel in zweden studeert.

Actief sinds 25 Nov. 2013
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 2935

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 13 April 2014

Lund

25 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

25 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

25 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: