Morgen echt van start! - Reisverslag uit Lund, Zweden van Jasper Kasmteeg - WaarBenJij.nu Morgen echt van start! - Reisverslag uit Lund, Zweden van Jasper Kasmteeg - WaarBenJij.nu

Morgen echt van start!

Door: Jasper

Blijf op de hoogte en volg Jasper

08 Januari 2014 | Zweden, Lund

Sinds gister zit ik lekker in mn uppie in Lund. De reis hier natoe was echt leuk. Ons plan was eerst om via Puttgarden naar Denemarken te gaan en vervolgens over de Sontbrug naar Zweden te rijden, maar dit hebben we niet gedaan. Dirk kwam met het plan om via kiel met de nachtboot naar Goteborg te varen en dan langs de westkust van Zweden zuidelijk naar Lund te rijden. Kwa kilometers rijden was dit net zo lang en slapen deden we dan op de boot in plaats van in een hotel. Was een top idee! We kwamen met zonsopgang op zondag Goteborg binnen en zijn lekker op ons gemak naar Lund gegaan.

In Lund aangekomen hebben we een hotelletje gescoord nog geen kilometer van mijn toekomstig appartement, dus hoef ook niet ver met mijn koffers te slepen. We zijn toen nog even doorgereden naar Malmo en hebben rondgelopen in de winkelstraten en uiteindelijk wat gegeten in de buurt van ons hotel.

Maandag zijn we oostelijk door het landschap van zweden gereden en nog even koffie gedaan in Ystad. Als school echt begint zal ik waarschijnlijk weinig buiten Lund en Malmo komen dus het was leuk om te doen nu ik de kans had:)

En sinds dinsdag ochtend zit ik in mn uppie. In de tussentijd heb ik een fiets geregeld, heb even opgezocht waar alles is en heb me doodgeschrokken hoe duur alles is;). School begint morgen pas echt met de ''arrival day'' waarbij ik mijn kamer sleutels krijg, mede studenten ontmoet en je kan inschrijven voor allerlei activiteiten. Dus laat maar komen!


  • 09 Januari 2014 - 18:13

    Mandy:

    En hoe was je eerste dag? Hoe is je appartement?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Ik ben een student die momenteel in zweden studeert.

Actief sinds 25 Nov. 2013
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 2930

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 13 April 2014

Lund

25 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

25 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

25 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: